مجله سئو | بلاگ

مجله سئو

ساخت وبلاگ
آیا تنوع در عکسها تاثیری بر UX دارد؟

طراحی وب فراگیر چیزی فراتر از ساختن وب سایتی است که برای افراد معلول قابل دسترسی باشد. فراگیری به معنای ایجاد محیطی (فیزیکی یا دیجیتالی) است که از همه افراد صرف نظر از سن آنها استقبال کند: نژاد قومیت جنسیت گرایش جنسی ؛ وضعیت اقتصادی اجتماعی؛ فرم بدن؛ اختلال جسمی یا ذهنی ؛ و به همین ترتیب ...

اما بیایید صادق باشیم: یافتن عکسهایی که احساس فراگیری داشته باشند همیشه آسان نیست - چه از وب سایت های عکس عکس یا مشتری شما باشد.

امروز ، من قصد دارم وضعیت تنوع در عکاسی سهام را بررسی کنم و سپس می خواهم گزینه های جایگزینی را برای شما فراهم کنم تا احساس خستگی و محدودیت در آنچه که به طور سنتی با آن کار کرده اید ، نکنید.

 

آیا تنوع در تصاویر وب سایت هنوز مسئله ای است؟

زمانی بود که این نوع تصویری بود که ما در وب به آن عادت کرده بودیم:

 

اما این ویدیو از Emilia Clarke (و Vanity Fair) که مشغول سرگرمی در عکاسی سهام تجاری است ، فقط در سال 2018 فیلمبرداری شده است. بنابراین ، آیا این بدان معنی است که ما هنوز در مورد کیفیت و تنوع عکاسی سهام مشکل داریم

شیرینی را کنار بگذاریم ، به نظر می رسد هنوز یک مشکل سیستمی با تنوع در مورد عکاسی سهام وجود دارد.

من به محبوب ترین سایت های عکاسی سهام مراجعه کردم و جستجوی "تجارت" را جستجو کردم. اینها برخی از عکسهای صفحه اول نتایج بود:

Adobe Stock

عکس های سهام Adobe

iStock

عکسهای iStock

پکسل

عکس Pexels

پیکسابای

عکسهای Pixabay

شل کردن

عکسهای Unsplash

من فکر می کنم بعضی از این سایت ها از نظر جمع آوری عکس های با ظاهر متنوع بسیار بهتر از گذشته کار می کنند.

با این اوصاف ، هنوز هم سفید شویی زیادی وجود دارد. و نه تنها این ، بلکه به تمرکز بسیاری از این عکسهای به ظاهر متنوع نگاه کنید. بسیاری از بلندگوها ، رئیسان ، مصافحه ها ، افرادی که بیش از شانه دیگران نگاه می کنند ... مردان سفیدپوست هستند.

پس از آن ، خود فضاهای اداری نیز وجود دارند که به نظر نمی رسد بسیار متنوع باشند. منظورم این است که شما این را می دانید. من این را می دانم در حال حاضر ، من در آشپزخانه Airbnb مشغول کار هستم که چهار ماه اجاره کرده ام. محیط کار شما چگونه است؟ آیا به نظر می رسد شبیه به آن بلندهای زیبا یا قهوه خانه های شیک است که اغلب در عکس های موجود در انبار وجود دارد؟

بخشی از مشکل ممکن است این باشد که بازاریابان تازه شروع به تلاش هماهنگ برای نمایندگی متنوع تر می کنند.

یک نظرسنجی شاتر استوک از سال 2017 از بازاریابان در ایالات متحده ، انگلیس و استرالیا در مورد گنجاندن تصاویر متنوع در مبارزات خود س askedال کرده است. به استثنای موارد زیر از هر بازار س withالات متفاوتی پرسیده شد:

آیا نمایندگی جامعه مدرن در تصاویر بازاریابی مهم است؟

این پاسخ ها بود:

  • ایالات متحده: 41٪
  • انگلیس: 51٪
  • استرالیا: 45٪

به طور متوسط ​​، پاسخ های این نظرسنجی به طور متوسط ​​در حدود 40٪ تا 55٪ بود وقتی از آنها س askedال می شد که آیا زنان بیشتری دارند ، مدل های متنوع نژادی ، خانواده های غیر سنتی و غیره.

اما آیا کافی است که 50٪ از بازاریابان برای ایجاد وب متنوع تر کار کنند؟

نمونه عکس را از بالا مشاهده کردید. من فکر می کنم بسیاری از افراد هنگام ایجاد وب سایت و کمپین های بازاریابی واقعاً سعی در فراگیرتر شدن دارند. اما بدون داشتن منبع کافی کافی برای شروع ، این می تواند یک مبارزه باشد. بنابراین ، بگذارید گزینه های دیگری را به شما ارائه دهم.

 

گزینه 1: مخزن عکس سهام خود را گسترش دهید

تا زمانی که در حال ساختن وب سایتی برای SaaS یا روزنامه نیستید ، چقدر می توانید بدون استفاده از تصاویر از آن دور شوید؟ خیلی محتمل نیست

اگر به سایت های مشهوری که در مخازن آنها هنوز تصاویر مربوط به سال 2010 است اعتماد می کنید ، وقت آن است که مسائل را بهم بزنید. در اینجا برخی از سایت های عکس سهام وجود دارد که تلاش خود را کرده اند تا مجموعه ای از تصاویر متنوع را برای وب بسازند.

در صورت امکان ، من به دنبال "تجارت" می گشتم تا بتوانم درک کنم که چگونه هر یک از این سایت ها با سایتهایی که قبلا به شما نشان دادم مقایسه می شود:

سهام خود را ایجاد کنید

عکس های سهام CreatHER

پروژه Getty Images ShowUs (با Dove و Girlgaze)

GettyImages ShowUs

مجموعه Jopwell

عکسهای Jopwell

پوشک

عکسهای پوشک

TONL

عکسهای TONL

 

گزینه 2: مقداری UGC را امتحان کنید

بازدید کنندگان به وب سایت ها مراجعه می کنند و امیدوارند چیزی را ببینند که بتوانند با آن شناسایی کنند. این بدان معنا نیست که هر تصویری که انتخاب می کنید باید 100٪ متنوع باشد. این غیرممکن است

اما آنچه ممکن است عملی تر باشد ، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای ارائه مجموعه ای متنوع و واقع گرایانه از عکس ها برای وب سایت شما است.

البته این فرض می کند وب سایتی که می سازید مربوط به شرکتی است که از قبل وجود دارد و آنجاست که محصولات یا خدمات خود را می فروشد. اگر چنین باشد ، عالی است.

هاپ در شبکه های اجتماعی - اینستاگرام و Pinterest مکان های خوبی برای شروع هستند - و ببینید آیا می توانید چند عکس با کیفیت بالا برای سایت پیدا کنید (البته با اجازه استفاده از آنها). اگر این شرکت طرفداران مشتاقانه ای دارد ، یافتن عکس های دارای برچسب بسیار دشوار نیست. به عنوان مثال ، مارکی مانند Sephora می تواند به عکس های برچسب خورده خود در اینستاگرام برود و چهره و محیط های متنوعی را پیدا کند:

اینستاگرام Sephora

حال ، اگر در حال ساخت وب سایت برای یک شرکت کاملاً جدید هستید ، همچنان می توانید از UGC به نفع خود استفاده کنید.

در این صورت ، شما به رسانه های اجتماعی روی می آورید. با این حال ، به دنبال عکس هایی باشید که در آن مسابقه (بزرگ یا کوچک) برچسب گذاری شده است. پایگاه کاربری آنها چگونه است؟ در چه نوع محیط هایی ظاهر می شوند؟ آیا بینش یا الهام بخشی از این عکس ها وجود دارد که به شما کمک کند عکس های استوکی را انتخاب کنید که مخاطب مورد نظر شما را به خوبی نشان دهد؟

مشتریانی که شما هدف قرار می دهید از قبل وجود دارد که در مورد مارک هایی که دوست دارند صحبت می کند و خریدهای شادشان ، رویدادهایی که در آن شرکت کرده اند و غیره را نشان می دهد. ؟

 

بسته شدن

مطمئناً ایجاد یک وب سایت دارای صدا و صدا به طور کامل بر عهده شما نیست. مشتریان شما باید تنوع داخلی را در اولویت قرار دهند - و قطعاً شما نمی توانید این مشکل را حل کنید. اما کاری که می توانید انجام دهید تمرکز بر نحوه بازی تصاویر در سایت خود در تصویر کلی برند است.

با گسترش جستجوی خود برای عکاسی سهام شروع کنید. اگر مشتریانی برای شما عکس تهیه می کنند ، در مورد تنوع با آنها بحث کنید و نکاتی را در مورد چگونگی تکان دادن مسائل در صورت کمبود تصاویر بصری ارائه دهید. و دوباره ، از انجام برخی تحقیقات در شبکه های اجتماعی نترسید و ببینید UGC می تواند به شما کمک کند یا خیر!

 

 
مجله سئوطراحی سایت,سئو,ux,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 368 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:27

9 نکته برای تبدیل شدن به بهترین تولید کننده محتوا در صنعت خود

خواه "شما" که در مورد آن صحبت می کنیم شما به عنوان یک فرد یا "شما" بزرگتر هستید - به عنوان یک سازمان - می توانید به عنوان ناشر اصلی محتوای متناسب با صنعت خود تبدیل شوید.

اما این کار به زمان ، تلاش و انضباط نیاز دارد.

برای ایجاد محتوای عالی از دستورالعمل های زیر استفاده کنید ، و به زودی به عنوان یک رهبر فکری دیده می شوید و چشم اندازهای واجد شرایطی را که مشتاق حل چالش های خود هستند جذب می کند.

برای خلاصه بصری 9 نکته ، این اینفوگرافی مفید را بررسی کنید و سپس برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

بهترین صنعت خلاقیت در صنعت خود شوید

 

1. فعلی باشید

در مورد تمام جنبه های صنعت خود به روز باشید و بسیار آگاه باشید ، نه فقط در مورد آنچه بلافاصله به شما مربوط می شود. برای مثال بگویید ، شما تولید کننده مجموعه های مکانیکی برای وسایل نقلیه سنگین هستید. دانستن هرچه بیشتر در مورد این نوع وسایل نقلیه ، تولیدکنندگان و مشتریان آنها حیاتی است. این تولیدکنندگان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ، نشریات تجاری را بخوانید و آخرین اخبار مربوطه را جستجو کنید.

شما همچنین می خواهید در مورد نوآوری های صنعت ، روندها ، مقررات ، فرصت ها و تهدیدات روزمره آگاهی داشته باشید. هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر خود را به جای چشم اندازهای خود قرار می دهید. این کلید ایجاد محتوایی است که آنها برای یافتن راه حل برای مشکلات خود ارزشمند خواهند بود.

2. فعلی بمانید

تغییر در صنعت شما سریع اتفاق می افتد و آموزش مداوم مهم است. این بدان معناست که شما نه تنها باید محتوای مورد علاقه مردم را ایجاد کنید ، بلکه باید مطالب دیگران را نیز بخوانید. بهترین سازندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که مخاطبان هدفشان احتمالاً به آنها اهمیت می دهد. از دیگران بیاموزید و نقاط را به هم متصل کنید تا بفهمید آنچه که از آن جمع می کنید ممکن است بر آینده شما تأثیر بگذارد.

 3. مخاطبان خود را درک کنید

"واقعاً خود را به جای او بگذارید" این واقعاً کم است. شما باید به عنوان بهترین چشم انداز خود بخورید ، بخوابید و نفس بکشید ، با درک انگیزه های آنها ، گزارش روابط ، تحصیلات ، فعالیت های اجتماعی و موارد دیگر. این تنها راه رفع نیازهای آنها با محتوای شماست. مفروضات گسترده ای نگیرید ، در غیر این صورت مانند دیگران در صنعت خود به نظر خواهید رسید .

4- مهارت های خود را ارتقا دهید

اگر یک نویسنده حرفه ای نیستید ، باید کارهایی را انجام دهید تا آنقدر به هم نزدیک شوید که هیچ کس تفاوت را بداند. با اجتناب از اشتباهات رایج در نوشتن مشاغل شروع کنید . همچنین برخی از کتابهای خوانده سریع برای کمک به شما در غلبه بر گامهای غلط معمول (مانند رونویسی ، عبارات ناجور ، پاراگرافهایی که جریان ندارند و غیره) در دسترس هستند. مورد علاقه من کلاسیک Strunk & White ، عناصر سبک است .

5- اغلب بنویسید

هرچه محتوای بیشتری در آنجا داشته باشید ، میزان بازدید شما به وب سایت شما بیشتر می شود - طبق گفته HubSpot ، شرکت هایی که هر ماه 16 بار وبلاگ می گیرند تقریبا 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که 0-4 پست در ماه منتشر می کنند ، بازدید می کنند. و هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر خواهید شد. کارشناسان از به اشتراک گذاشتن بینش خود خجالتی ندارند. اگر می خواهید ناشر برتر صنعت خود شوید ، باید متعهد شوید که مانند یک شرکت دیگر عمل کنید این کاری نیست که شما فقط وقتی "وقت داشته باشید" انجام دهید. ایجاد محتوای دیجیتال نیاز به تعهد دارد.

 

6. صدا پیدا کنید

اغلب اوقات ، نوشتن فقط برای پر کردن تقویم محتوایی یا انتشار سریع چیزی منتشر می شود و خشک ، پرطرفدار و بی روح است. دریغ نکنید که شخصیت شرکت شما (یا شما) ظاهر شود! نوشتن دقیقاً ساختار جمله و بیرون کشیدن بزرگترین کلماتی نیست که می توانید پیدا کنید. نوشتن عبارت است از برقراری ارتباط خوب و طبیعی ایده شما در حالی که هنوز به استراتژی بازاریابی محتوای خود پایبند هستید.

7. مثال بزنید

وقتی به مردم مثالهایی می دهید که درباره آنها صحبت می کنید ، چیزها را بسیار واقعی تر و قابل تکرار می کنید. به عنوان مثال (بدون استفاده از جناس) ، تصور کنید که شما در مورد تفاوت پروتئین آب پنیر کالا با پروتئین آب پنیر عملکردی می نوشتید و می خواستید بافت را توصیف کنید. فقط ننویسید ، "پروتئین آب پنیر عملکردی به شما امکان می دهد در حالی که همان بافت را حفظ می کنید ، کرم را در یک فرمول نانوایی جایگزین کنید."

در عوض ، چیزی مانند این بنویسید: "پروتئین آب پنیر عملکردی به شما امکان می دهد در حالی که همان بافت غنی ، احساس کرمی دهان و قوام نرم و نرم مخملی را دوست دارید ، کرم را در یک فرمول نانوایی جایگزین کنید."

8. در مورد خود صحبت نکنید 

درباره مشتریان و چشم اندازهای خود صحبت کنید. وقتی در مورد خود صحبت می کنید ، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید نیازها و چالش های احتمالی خود را درک می کنید و می توانید آنها را برطرف کنید. به تفاوت این دو بلوک کپی نگاه کنید:

    1. "Acme پیشرو در تولید شیرآلات است. ما از کیفیت بهتر ، خدمات بهتر مشتری برخوردار هستیم و از سال 1987 فعالیت خود را آغاز کرده ایم. "
    2. "Acme به مشتریان خود اعتماد می کند که به دریچه های ما اعتماد می کنند تا 13٪ نسبت به رقبا از خرابی خود جلوگیری کنند. مشتریان همچنین قادر به از بین بردن مازاد و سهام اضافی هستند زیرا سیستم مدیریت زنجیره تأمین ما برای پاسخگویی به نیازهای آنها کاملاً بهینه شده است. "

9. تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهید

نوشتن هم به هنر نیاز دارد و هم به علم البته ، شما باید بدانید که چه نوع محتوایی را بنویسید و چگونه آن را در خوانندگان طنین انداز کنید. در فضای بازاریابی امروز ، شما همچنین باید آن را برای موتورهای جستجو جذاب کنید. مهارت های نوشتاری خود را افزایش دهید ، اما همچنین از ابزارهای جستجوگرها برای کمک به شما در به حداکثر رساندن مطالب خود استفاده کنید پس از همه ، قرار دادن قلب و روح خود را به یک پست وبلاگ و یا مطالب دیگر فقط به دلیل سقوط آن ناامید کننده است. درج کلمات کلیدی مرتبط یکی از عناصر مهم هر استراتژی محتوا است.

با دانستن اهمیت فوق العاده محتوای خوب ، سخت است که در ایجاد آن کمی استرس نداشته باشید. هنگام صحبت با مشتریانی که تازه وارد این فرآیند شده اند ، بهترین توصیه ای که می توانیم به آنها کنیم این است که "مانند یک چشم انداز فکر کنید". با این کار شما را در بهترین موقعیت برای ایجاد محتوایی قرار می دهد که افراد بالقوه خوشحال می شوند اطلاعات تماس خود را با آنها مبادله کنند. این کلید درگیر کردن موفقیت آمیز بازدیدکنندگان ، تبدیل آنها به سرنخ و در نهایت تبدیل آنها به مشتری های پرداخت کننده است.

برای کمک به شما در شروع کار ، ما چندین الگوی ایجاد محتوا و چک لیست ایجاد کرده ایم. در زیر آنها را بررسی کنید.

مجله سئوطراحی سایت,سئو,تولید محتوا,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 429 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:23

راهنمای 5 مرحله ای ساخت وب سایت بازی با وردپرس

سال هاست که بازی به عنوان یک صنعت بزرگ شناخته می شود ، اما ظهور ورزش های الکترونیکی واقعاً شاهد اوج گرفتن آن است. این که آیا شما یک گیمر پرشور هستید که می خواهد مشارکت داشته باشد یا یک کارآفرینی است که به دنبال بازارهای جدید برای ضربه زدن است ، شاید از خود بپرسید که ساخت یک وب سایت بازی چگونه کار می کند.

با سایت بازی خود می توانید محتوا ایجاد کنید تا از این بازار بزرگ استفاده کنید. حتی می توانید سرور خصوصی خود را تنظیم کنید تا بتوانید میزبان بازی های چند نفره باشید.

در این مقاله ، ما دنیای وب سایت های بازی و دلیل محبوبیت آنها را کاوش خواهیم کرد. سپس بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید در پنج مرحله ساده سایت بازی خود را راه اندازی کنید. بیا شروع کنیم!

معرفی وب سایت های بازی

وب سایت بازی Kotaku.

بازی یک بازار عظیم است. از سال 2020 ، حدود 2.7 میلیارد بازیکن [1] در سراسر جهان وجود داشته است و انتظار می رود ارزش کل صنعت نزدیک به 160 میلیارد دلار باشد [2] برای دارندگان وب سایت ، این یک فرصت عظیم برای جذب مخاطبان بسیار جذاب و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان بالقوه است.

تعداد زیادی از افراد علاقه مند به این مکان به معنای پتانسیل زیادی برای نمایش تبلیغات (و درآمد) است. اگر به دنبال جریان درآمد بیشتری هستید ، امکان بازاریابی شرکت های وابسته نیز وجود دارد - گیمرها وسایل خود را دوست دارند.

در آخر ، شما همچنین می توانید از سایت خود برای میزبانی سرور اختصاصی مخصوص بازی خود استفاده کنید. این می تواند مزایای بیشتری نسبت به استفاده از سرور عمومی از جمله بهبود عملکرد و تجربه خصوصی تر داشته باشد. سرور شما می تواند یک ویژگی اضافی از یک سایت با تمرکز گسترده تر باشد ، یا می تواند پیشنهاد اصلی باشد - به هر ترتیب ، مطمئناً طرفداران را خوشحال می کند.

ساخت یک وب سایت بازی (آموزش در پنج مرحله)

در این مرحله ، شما احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانید یک وب سایت بازی را ایجاد کنید. پنج مرحله زیر باید شروع به کار کنید. توجه داشته باشید که ما فرض می کنیم شما می خواهید از وردپرس به عنوان ستون فقرات سایت خود استفاده کنید ( در اینجا برخی از دلایل آن وجود دارد ) ، و این روند منعکس کننده آن است.

 

1. برنامه ای برای سایت بازی خود ایجاد کنید

قبل از شروع به ساختن یک وب سایت مخصوص بازی ، داشتن یک برنامه در مورد نوع سایتی که می خواهید کار کنید بسیار هوشمندانه است. تعدادی از مسیرها وجود دارد که می توانید طی کنید:

  • یک وبلاگ بازی وبلاگ بازی شما می تواند زمینه های زیادی را پوشش دهد - از اخبار صنعت و استودیوی بازی گرفته تا نسخه های جدید بازی ها و سخت افزارها. وبلاگ یک روش خارق العاده برای هدایت بازدید به یک وب سایت است ، که راه را برای چندین استراتژی کسب درآمد باز می کند . این موارد شامل بازاریابی شرکت های وابسته ، محتوای فقط اشتراک و درآمد آگهی است.
  • یک سایت بررسی بازی. بررسی و مقایسه بازی ها می تواند برای مصرف کنندگانی که برای تصمیم گیری در مورد هزینه هزینه های بدست آمده خود به کمک نیاز دارند ، بسیار ارزشمند باشد. به همین ترتیب ، این نوع سایت ها پتانسیل زیادی را ارائه می دهند. همچنین یک وبلاگ بازی تعمیم یافته با هم تداخل زیادی دارد ، بنابراین اگر مناسب مخاطب شما باشد ، می توانید این دو را ترکیب کنید.
  • وب سایتی مختص بازی های حرفه ای. طی چند سال گذشته بازی های حرفه ای (که به آن ورزش های الکترونیکی نیز گفته می شود) انفجار محبوبیتی را تجربه کرده است. اکنون این یک صنعت میلیارد دلاری [3] است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. سایتی که روی ورزش های الکترونیکی متمرکز شده است می تواند مسابقات و مسابقات ، رده بندی بازیکنان و رویدادهای ویژه آینده و همچنین تفسیر و نظر را پوشش دهد.
  • سایتی که میزبان سرور بازی است. میزبانی یک سرور خصوصی برای بازی مورد علاقه خود می تواند یک سرگرمی شخصی با ارزش باشد و هم درآمد بالقوه ای برای شما خواهد بود. این تنظیمات خصوصی از بسیاری از مشکلات سرورهای عمومی مانند ازدحام بیش از حد ، گلوگاه های عملکرد و افراد بی ادب جلوگیری می کند.

مهم است که بدانید که می خواهید سایت خود را به چه جهتی هدایت کنید زیرا این امر می تواند گزینه های دیگر از جمله نیازهای میزبانی و استراتژی بازاریابی شما را آگاه سازد.

 

2. برای برنامه میزبانی مناسب ثبت نام کنید

هنگامی که وب سایت خود را برنامه ریزی کردید ، زمان شروع ساخت آن فرا رسیده است. اولین قدم در این فرآیند انتخاب یک میزبان وب و برنامه متناسب با نیازهای شما (و بودجه) است.

برای یک سایت بازی عمومی ، یا سایتی که عمدتاً به یک وبلاگ متمرکز شده است ، تقریباً هر طرح میزبانی می تواند کارساز باشد (اگرچه برخی از آنها به طور طبیعی از دیگران مناسب ترند) با این حال ، اگر قصد میزبانی یک سرور بازی را دارید ، احتمالاً می خواهید به دنبال بسته تخصصی تری باشید که عملکرد بهتر و کنترل بیشتری نسبت به یک برنامه معمولی ارائه دهد.

برای یک وبلاگ بازی یا یک سایت خبری ، یک برنامه میزبانی مشترک از یک ارائه دهنده معتبر ( Bluehost را به شما پیشنهاد می کنیم ) باید همه موارد مورد نیاز شما را فراهم کند. بسته به میزبان و برنامه خاص ، می توانید ماهانه 2.95 دلار پرداخت کنید و بودجه زیادی برای سرمایه گذاری در سایر جنبه های وب سایت خود بگذارید. Bluehost توسط WordPress.org توصیه می شود ، بنابراین می توانید انتظار پشتیبانی عالی از پلتفرم را داشته باشید.

اگر می خواهید یک سرور بازی در سایت خود راه اندازی کنید ، ممکن است به چیزی قدرتمندتر و قابل اعتمادتر از یک برنامه میزبانی مشترک مشترک نیاز داشته باشید. میزبانی اختصاصی یا سرور خصوصی مجازی (VPS) هر دو گزینه خوبی هستند. از آنجا که تنها شما از سرور استفاده خواهید کرد (اعم از فیزیکی یا مجازی) ، به طور کلی کنترل بیشتری نیز بر روی آن خواهید داشت. این بدان معنی است که می توانید آن را برای ترافیک بازی بهینه کنید و به طور بالقوه عملکرد بهتری داشته باشید.

 

3. دامنه خود را انتخاب و ثبت کنید

پس از راه اندازی برنامه میزبانی ، برای دریافت آنلاین سایت خود باید نام دامنه را انتخاب و ثبت کنید. نام دامنه شما آدرس دائمی سایت شما در اینترنت است و کاربران را قادر به یافتن و دسترسی به آن می کند.

دامنه ای که انتخاب می کنید تا حد زیادی به اولویت بستگی دارد ، مشروط بر اینکه در دسترس باشد. با این وجود ، می خواهید هنگام انتخاب خود چند نکته را در ذهن داشته باشید:

  • یک دامنه منحصر به فرد و به یاد ماندنی به کاربران کمک می کند سایت شما را به خاطر بسپارند ، که می تواند بازدید کنندگان تکرار را تشویق کند.
  • نام دامنه ها در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تأثیر دارد ، بنابراین در صورت امکان می خواهید از کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • دامنه شما همچنین در برندسازی نقش دارد و اغلب اولین برداشت بازدیدکننده بالقوه از سایت شما است.

به همین دلایل ، ارزش دارد که در انتخاب نام دامنه خود کمی فکر و تحقیق کنید ما توصیه می کنیم با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید :

ابزار Google Keyword Planner برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی.

سپس می توانید مارک تجاری و نحوه ارائه سایت خود به مردم بر اساس این کلمات کلیدی را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را انتخاب می کنید واضح ، موجز و به یاد ماندنی است و باید در فرم خوبی باشید.

وقتی نوبت به ثبت واقعی دامنه خود می رسد ، دو گزینه پیش رو دارید:

  1. بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ ثبت دامنه را به عنوان بخشی از برنامه میزبانی شما ارائه می دهند. برخی حتی هزینه دامنه را تا یک سال تأمین می کنند. این معمولاً ساده ترین انتخاب است زیرا همراه با میزبانی وب شماست. اگر از Bluehost استفاده می کنید ، برای اولین بار نام دامنه رایگان به شما می دهند.
  2. ثبت کنندگان دامنه سایت های شخص ثالثی هستند که به یک ارائه دهنده میزبانی وابسته نیستند و به شما امکان خرید نام دامنه را می دهند. سپس می توانید آن دامنه را از طریق میزبان وب خود به سایت خود متصل کنید.

هر یک از گزینه ها کار می کند ، اگرچه استفاده از ارائه دهنده میزبانی شما معمولاً ساده تر است. پس از ثبت دامنه خود ، وقت آن است که شروع به ساخت یک وب سایت بازی کنید.

 

4. وب سایت بازی خود را سفارشی کنید

اولین قدم در ساخت وب سایت خود نصب وردپرس است بسیاری از ارائه دهندگان هاستینگ یا در هنگام ثبت نام وردپرس را برای شما نصب می کنند و یا نصب یک کلیک را ارائه می دهند که روند کار را ساده می کند. این گزینه ها را معمولاً در پنل مدیریت میزبان وب خود پیدا خواهید کرد.

پس از راه اندازی وردپرس ، می توانید شخصی سازی سایت خود را شروع کنید. این کار با انتخاب تم مناسب شروع می شود . طرح زمینه شما نحوه نمایش تقریباً هر عنصر در سایت را کنترل می کند ، بنابراین انتخاب دقیق یکی از آنها مهم است.

هزاران قالب وردپرس در دسترس است و بسیاری از آنها رایگان هستند - لازم نیست برای بدست آوردن یک سایت با ظاهری زیبا هزینه زیادی صرف کنید. اگرچه می توانید یک موضوع خاص برای بازی را انتخاب کنید ، یک موضوع چند منظوره به احتمال زیاد انعطاف پذیرتر است و مجموعه ویژگی های بزرگتری را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، Neve یک کتابخانه در حال گسترش از سایت های مبتدی و گزینه های سفارشی سازی زیادی برای کمک به مطابقت با مارک سایت شما ارائه می دهد (به علاوه ، رایگان است):

Neve یک تم کاملاً قابل تنظیم است و برای هر کسی که یک وب سایت بازی ایجاد می کند مناسب است

هنگامی که موضوعی پیدا کردید و دانستید که سایت شما چگونه می خواهد ، می توانید قابلیت های اضافی را اضافه کنید. وردپرس مجموعه گسترده ای از افزونه ها را برای افزایش ویژگی های سایت شما ارائه می دهد.

اینکه دقیقاً چه افزونه هایی را انتخاب کرده اید به نوع سایت بازی که می سازید بستگی دارد. به عنوان مثال اگر یک سایت بررسی بازی یا سخت افزار باشد ، ممکن است به یک افزونه اختصاصی بررسی علاقه مند باشید .

فرقی نمی کند ، شما می خواهید برخی افزونه های لازم وردپرس را برای همه سایت ها نصب کنید .

 

5. یک سرور بازی بسازید

سرانجام ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، ممکن است بخواهید یک سرور بازی برای وب سایت خود راه اندازی کنید. این احتمالاً دشوار به نظر می رسد ، اما روند کار در واقع نسبتاً ساده است. علاوه بر این ، اکثر بازی ها دستورالعمل های مفصلی را ارائه می دهند تا شما را از طریق آن راهنمایی کنند.

به طور خلاصه ، پس از ایجاد میزبانی برای سرور ، باید وابستگی های مورد نیاز بازی را نصب کرده و سپس سرور را برای بازی که نصب می کنید پیکربندی کنید.

روند دقیق آن بسته به بازی و اهداف خاص شما برای سرور متفاوت است. برای شروع ، در اینجا دستورالعمل های پیکربندی چند بازی محبوب است:

  • تیم قلعه 2
  • کنکوری
  • ARK: بقا تکامل یافته است

این روند می تواند کمی درگیر باشد ، بنابراین مهم است که به دقت از دستورالعمل های سازنده بازی پیروی کنید. همچنین بسیاری از بازی ها دارای انجمن های اختصاصی هستند که در صورت نیاز می توانید کمک بیشتری پیدا کنید.

 

امروز یک وب سایت بازی ایجاد کنید

چه خود شما یک گیمر باشید و چه به دنبال استفاده از بازارهای جدید برای یک تجارت آنلاین هستید ، بازی همان جایی است که در آن قرار دارد. ایجاد یک وب سایت بازی پتانسیل ترافیک بسیار زیادی را فراهم می کند و چندین راه برای کسب درآمد از درآمد ساده تبلیغات گرفته تا فروش وابسته و سرورهای خصوصی فراهم می کند.

برای شروع با وب سایت بازی خود ، این پنج مرحله را دنبال کنید:

  1. تصمیم بگیرید که چه نوع سایت بازی ایجاد کنید.
  2. برای یک برنامه میزبانی مناسب ثبت نام کنید .
  3. ثبت نام دامنه برای سایت خود.
  4. یک موضوع را انتخاب کنید و وب سایت بازی خود را سفارشی کنید.
  5. در صورت تمایل ، یک سرور مخصوص بازی ایجاد کنید.

برای یک نگاه کلی (و دقیق) به شروع کار با وردپرس ، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد وب سایت یا نحوه راه اندازی وبلاگ را بررسی کنید .

آیا در مورد ایجاد یک وب سایت بازی سوالاتی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

مجله سئوطراحی سایت,سئو,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 295 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:53

5G برای طراحان وب چیست؟


همانطور که به سمت سال 2020 می رویم ، همه در مورد 5G صحبت می کنند. جدیدترین نسل اتصال تلفن همراه دارای موارد جالب توجهی از جمله کاهش تأخیر ، بهبود اتصالات و سرعت بیشتر است. تا سال 2025 ، کارشناسان پیش بینی می کنند که 5G به 1.4 میلیارد دستگاه در سراسر جهان رسیده باشد.

با این حال ، 5G فقط برای تأثیرگذاری در مرور تلفن همراه تنظیم نشده است. تغییر در اتصال تلفن همراه نیز در طراحی وب تأثیر خواهد داشت.

به عنوان یک طراح وب ، این شما هستید که باید در نظر بگیرید چگونه جدیدترین ابزارهای اتصال بر نحوه مرور کاربران در وب تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، ممکن است دریابید که فضای بیشتری برای کشف مزایای استفاده از محتوای بزرگتر (مانند فیلم 4K) در وب سایت مشتری دارید.

در اینجا نحوه آماده شدن برای نسل پنجم مرور موبایل آورده شده است.

 

5G: همه هیجان چیست؟

قبل از اینکه بفهمید 5G چگونه می تواند روند طراحی وب شما را متحول کند ، باید در کل درک بهتری از فناوری داشته باشید.

5G نسل پنجم فناوری موبایل است. نوید دهنده سرعت بارگذاری و بارگیری سریعتر داده ها ، اتصالات پایدارتر و در کل پوشش بیشتر است. در مقایسه با 4G ، 5G می تواند در شرایط واقعی 10 تا 20 برابر سریعتر سرعت را ارائه دهد. این بدان معنی است که کاربران می توانند صفحات و پرونده ها را در کسری از ثانیه بارگیری کنند.

5G برای کنترل حجم روزافزون داده ها در محیط فعلی ایجاد شده است. با افزایش جریان ویدئو و موسیقی ، گروههای طیف موجود به طور فزاینده ای متراکم می شوند. مردم در تلاشند تا اتصال مورد نیاز خود را بدست آورند. با 5G می توانیم اینترنت همراه کارآمدتری ایجاد کنیم.

5G هر چند فقط در مورد سرعت نیست. یکی از بزرگترین مزایای این فناوری جدید این واقعیت است که می تواند تأخیر را به طور چشمگیری کاهش دهد. به عبارت دیگر ، بین وب سایتی که اطلاعات را به تلفن ارسال می کند و این داده ها در جایی که لازم است می رسد حداقل تأخیر دارند. این حتی برای سایتی مانند این که پر از محتوای غنی است درست است.

سالوس

این عدم تأخیر است که می تواند به طور بالقوه هر استراتژی طراحی وب را از طریق جریان باور نکردنی کاربر تغییر دهد .

 

5G برای طراحی وب سایت چه معنی دارد؟

بنابراین ، 5G چگونه بر طراحی وب سایت های مشتری تأثیر می گذارد؟

بارزترین تغییرات ناشی از افزایش سرعت انتقال داده (تأخیر کمتر) است.

اگر لازم نیست نگران تأخیر در وب سایت باشید که تجربه کاربر را مختل می کند ، می توانید محتوای بسیار بیشتری را تجربه کنید. معرفی عناصر بصری پیچیده به سایت شما ساده تر می شود.

دیوید_ویلیام_باوم

ما فقط در مورد سایت های دارای تصویر سنگین صحبت نمی کنیم ، مواردی از این قبیل وجود دارد. طراحان اغلب از فناوری بهینه سازی تصویر 4G مانند IMGIX برای اطمینان از عملکرد مناسب این وب سایت ها در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. متناوباً ، با استفاده از قابلیت های 5G ، وب سایت ها از مزیت های بیشتری برای فیلم استفاده می کنند. نه فقط هر فیلم ، محتوای 4K. در حالی که مدتی ویدیوی 4K در وب وجود داشته است ، اما مورد استفاده طراحان وب قرار نگرفته است. دلیل این امر این است که زمان بارگیری اغلب نجومی است - خصوصاً در اتصالات تلفن همراه.

با این حال ، 5G می تواند 4K را به یک ویژگی رایج تر تبدیل کند. می توانید آن را در پس زمینه سایت خود جاسازی کنید یا به جای تصویر قهرمان معرفی کنید.

بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بیندازیم که چگونه 5G به طراحان وب اجازه می دهد تا طراحی های منحصر به فرد و چشمگیری برای مشتریان خود ایجاد کنند.

1. فیلم ها سریعتر پخش می شوند

همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از اصلی ترین راه هایی که 5G بر طراحی وب تأثیر می گذارد این است که به شما امکان می دهد فیلم ها بسیار سریعتر جریان داشته باشند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که فناوری بی سیم 5G بین 10 تا 100 برابر سریعتر از آنچه در حال حاضر داریم  خواهد بود . حتی می تواند قابل اطمینان تر از اجرای مستقیم کابل در خانه شما باشد.

برای طراحان وب این بدان معناست که فرصت ها عملاً بی پایان هستند.

محدودیتی برای آنچه می توانید با فیلم انجام دهید وجود ندارد ، از محتوای فراگیر پس زمینه گرفته تا فیلم در صفحه اصلی یک سایت که محصول یا خدمات را برجسته می کند.

در حالی که طراحان می توانند ویدئوها را تنظیم کنند تا به صورت خودکار پخش نشود تا در آنهایی که سرعت اتصال آنها کمتر است ، پخش شود ، این فرصت وجود دارد که محتوای غنی را بلافاصله به بازدیدکنندگان تحویل دهم. به عنوان مثال تصاویر پس زمینه کوهل و هان را بررسی کنید و تصور کنید که با 5G چقدر شگفت انگیز باشند:

kuhl_han

2. تجربه های موبایل قوی تر

پاسخگویی موبایل در حال حاضر برای UX بدون اصطکاک بسیار مهم است.

مصرف کنندگان امروزی زمان بسیار بیشتری را صرف تلفن های هوشمند خود می کنند. این بدان معنی است که طراحان باید به دقت در مورد چگونگی دسترسی به وب سایت ها در حال حرکت فکر کنند.

با این حال ، هنگامی که 5G به امری عادی تبدیل می شود ، تقاضای بیشتری برای تجربه های قوی تر تلفن همراه وجود دارد. باید به این فکر کنید که چگونه می توانید وب سایت خود را تطبیق دهید تا به طور یکپارچه نشان داده شود که آیا مخاطبان شما از مجموعه ای از عینک های هوشمند استفاده می کنند یا فقط از تلفن آنها استفاده می کنند.

خبر خوب این است که 5G باید اطمینان حاصل کند که بین تجربه هایی که مردم از طریق دسک تاپ می گیرند و آنهایی که در دستگاه های تلفن همراهشان دارند ، فاصله ای وجود نخواهد داشت.

طراحان باید بتوانند UX سازگار برای مشتریان را در هر کجا که در سن 5G قرار دارند ایجاد کنند.

3. واقعیت مجازی و افزوده شده

سرانجام ، VR (واقعیت مجازی) و AR (واقعیت افزوده) قبلاً در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته اند. طراحان شروع به آزمایش ابزارهایی کرده اند که به آنها امکان می دهد فیلم های سه بعدی را در وب سایت ها یا برنامه های AR را در صفحات محصول قرار دهند.

با استفاده از یک برنامه واقعیت افزوده در یک وب سایت ، می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید مبلمان را در محیط اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهند. این بدان معناست که مشتریان بیشتری می توانند قبل از خرید سرمایه گذاری را ببینند.

با واقعیت مجازی در آینده ، مشتریان حتی ممکن است بتوانند در صحنه ای از وب سایت شما قدم بگذارند و در اتاقی که با محصولات شما تزئین شده است قدم بزنند.

تا کنون ، AR و VR بیشتر توسط توسعه دهندگان برنامه ها برای ارائه تجربه های هیجان انگیز بازی استفاده شده است. با این وجود ، با وجود 5G در افق ، هیچ چیز مانع ایجاد طراحان وب در ایجاد تجربیات کاربر بر روی یک وب سایت نیز نمی شود.

سرعت 5G و تأخیر کاهش یافته 5G درهای تجربه های جدید نامحدود را باز می کند. کاربران حتی می توانند با استفاده از وب سایت یک شرکت ، کد QR را اسکن کرده و جعبه آیتم را هنگام حضور در فروشگاه با برنامه روی تلفن خود ، خارج کنند.

 

چه چیزهایی را هنگام طراحی برای 5G به خاطر بسپارید

ورود 5G می تواند فرصت های هیجان انگیز زیادی را برای طراحان وب امروز به همراه داشته باشد. با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید برخی از چالش ها نیز برای غلبه بر وجود دارد.

به عنوان مثال ، اولین چیزی که طراحان وب باید بدانند این است که همه کاربران بازدید کننده از وب سایت بلافاصله 5G ندارند. اگرچه اپراتورهای تلفن همراه در حال برنامه ریزی برای ارائه ارتباطات 5G بیشتر در سال 2020 و فراتر از آن هستند - اما یک راه طولانی تا جریان اصلی آن وجود دارد.

این فناوری هنوز در مراحل اولیه است و برای شروع فقط در بزرگترین شهرها وجود خواهد داشت. هنگامی که برج ها برای ارسال سیگنال های 5G ساخته شدند ، تلفن های همراه باید سازگار شوند و تراشه های مناسب را برای کنترل این قابلیت های سریع رعد و برق ایجاد کنند.

شرکت های مخابراتی هنوز در حال تکمیل سیستم هایی هستند که برای گرفتن سرعت بالاتر و استفاده صحیح از آنها استفاده می کنند. حتی در مورد جنبه های سلامتی 5G نگرانی وجود دارد و اینکه آیا قرار گرفتن در معرض یک فرکانس جدید در طولانی مدت برای ما مضر است.

هنگامی که مکان ها شروع به استقبال مناسب از 5G کردند و توسعه دهندگان موبایل از فن آوری مناسب استفاده کردند ، باید برای خرید تلفن های جدید منتظر مشتریان بمانید. اتصالات جدید با دستگاه های قدیمی 4G فعال نمی شوند.

این بدان معناست که ما احتمالاً ترکیبی از کاربران 5G و 4G را خواهیم داشت که مدتها قبل از انتشار گسترده 5G به همان طراحی وب سایت دسترسی دارند.

 

آماده شدن برای 5G

گرچه برای طراحان وب درک و انطباق با پتانسیل جدیدی که 5G ارائه می دهد ضروری است ، اما این بدان معنا نیست که منحصراً از 5G استفاده کنید. به یاد داشته باشید: مناطقی از جهان وجود دارد که 3G نه تنها استاندارد است ، بلکه نسبتاً جدید است. تمرکز بیش از حد روی این فناوری جدید ، هر کاربری را که توانایی دسترسی به این سرعت ها را ندارد ، در معرض آسیب جدی قرار خواهد داد.

در عوض ، اگر مدتی بیشتر تلاش خود را روی 4G و اتصالات معمولی متمرکز کنید ، در کل تجربیات بهتری ارائه خواهید کرد. فرصت هایی را که 5G ارائه می دهد کاوش کنید و موارد بیشتری مانند فیلم های 4k و تجربیات VR را به مرور اجرا کنید.

با این حال ، همانطور که عناصر طراحی وب را برای کاربران 5G معرفی می کنید ، یادتان باشد که آنها را اختیاری قرار دهید. پخش ویدیوها را به صورت خودکار شروع نکنید ، یا مرور وب سایت را غیر ممکن کنید مگر اینکه به AR دسترسی پیدا کنید.

 
مجله سئوطراحی سایت,سئو,...
ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 451 تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:45